Russia Today

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
Russia Today
Pramonėžiniasklaida
Centrinė būstinėMaskva, Rusija
Svarbiausi darbuotojaiMargarita Simonian (vadovas)
Paslaugosnaujienų agentūra
Darbuotojų700
Holdingas„RIA novosti“
Tinklalapishttps://www.rt.com/

RT (Russia Today) – tarptautinis daugiakalbis naujienų kanalas su būstine Maskvoje, įsteigta rusų valdžios.

Pradėta transliuoti 2005 m. gruodžio 10 d.. Įkurta tuometinio komunikacijos ministro Michailo Lesino ir Aleksiejaus Gromovo inciatyva. Kanalo savininku yra tarptautinė rusiška naujienų agentūra „RIA Novosti“, finansuojama iš Rusijos biudžeto.

Čia dirba 700 korespondentų, žurnalistų, vertėjų, laidų vedėjų. Kanalas yra matomas 150 mln. žmonėms visame pasaulyje.

RT yra transliuojamas anglų, rusų, ispanų, arabų, bei vokiečių kalbomis. 2009 m. tai buvo antras pagal populiarumą užsienietiškas naujienų kanalas po BBC World News.[reikalingas šaltinis]

Nuorodos[redaguoti | redaguoti vikitekstą]