Deutsche Welle

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.
Deutsche Welle
Formavisuomeninė korporacija
PramonėŽiniasklaida
Įkurta1953 m. kovo 3 d.
Centrinė būstinėBona
Svarbiausi darbuotojaiCEO Peter Limbourg
(nuo 2013 m. spalio 1 d.)
ProdukcijaTV, radijo programos, interneto portalai
Darbuotojų~4000 (2022 m.)[1]
Tinklalapisdw.com
DW Bonos redakcija (2017 m.)

„Deutsche Welle“ (liet. „Vokiška banga“) – visuomeninis Vokietijos radijo ir televizijos transliuotojas. Radijas transliuojamas 32 kalbomis, TV – angliškai, vokiškai, ispaniškai ir arabiškai. Europos transliuotojų sąjungos (EBU) narė.

Finansuojamas iš Vokietijos federalinio biudžeto, bet „Deutsche Welle Act“ reglamentuoja, kad turinys nuo Vokietijos Vyriausybės nepriklauso.[2] 2021 m. biudžetas sudarė virš 390 mln. eurų.[3]

1953 m. pradėta transliuoti vakarų Vokietijos visuomeninių radijų programa užsieniui (pirma vokiškai, vėliau ir užsienietiškai). 1960 m. tapo nepriklausoma visuomenine korporacija. Nuo 1992 m. transliuoja ir TV laidas.[4]

Išnašos[redaguoti | redaguoti vikitekstą]

  1. https://corporate.dw.com/de/profil/s-30626
  2. „Deutsche Welle Act“. Deutsche Welle. Nuoroda tikrinta 2018-01-24. 
  3. https://www.dw.com/de/dw-etat-2021-haushaltsausschuss-bewilligt-zus%C3%A4tzlich-255-millionen-euro/a-55767869
  4. Deutsche Welle. Visuotinė lietuvių enciklopedija, T. IV (Chakasija-Diržių kapinynas). – Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas, 2003

Nuorodos[redaguoti | redaguoti vikitekstą]