The Times: Skirtumas tarp puslapio versijų

Jump to navigation Jump to search
53 pridėti baitai ,  prieš 6 metus
S
nėra keitimo aprašymo
S (Perkeliamos 56 tarpkalbinės nuorodos, dabar pasiekiamos Wikidata puslapyje d:q50008.)
SNo edit summary
caption = |
type = [[Dienraštis]]|
format = [[Tabloid]]inisCompact|
foundation = 1785 m. sausio 1 d.|
ceased publication = |
price = |
owners = [[News Corporation]]UK|
publisher = |
editor = James Harding|
'''The Times''' – [[JK|britų]] [[dienraštis]], leidžiamas [[Londonas|Londone]] nuo [[1785]] m.
 
Laikraštį leidžia „Times Newspapers Limited“, kuri nuo [[1981]] m. yra „News International“ antrinė įmonė, o ši priklauso [[žiniasklaida|žiniasklaidos]] milžinei „[[News Corporation]]“, kuriai vadovauja [[Rupert Murdoch|Rupertas MurdochasMerdokas]]. „''The„The Times''“Times“ pirmasis pradėjo naudoti [[Times New Roman]] šriftą. Laikraštis buvo spausdinamas ''[[broadsheet]]'' formatu 219 metų, bet [[2004]] m. perėjo prie glausto ''[[tabloid]]'' formato, kad patrauktų jaunesnių skaitytojų dėmesį ir taip pat dėl to, kad įtiktų žmonėms, į darbą važiuojantiems viešuoju transportu.
 
Taip pat pasaulyje yra leidžiami kiti panašų pavadinimą turintys laikraščiai, pvz., „''[[The New York Times]]''“, „''[[The Los Angeles Times]]''“, „''The Times of India''“, „''The Irish Times''“ ir kt.
 
Taip pat pasaulyje yra leidžiami kiti panašų pavadinimą turintys laikraščiai, pvz., „''[[The New York Times]]''“, „''[[The Los Angeles Times]]''“, „''The„The Times of India''“India“, „''The„The Irish Times''“Times“ ir kt.
[[Vaizdas:Times 1788.12.04.jpg|thumb|left|175px|1788 m. gruodžio 4 d. „The Times“ leidimo pirmasis puslapis]]
== Istorija ==
1785 m. [[sausio 1]] d. laikraštį įsteigė Džonas Volteris (''John Walter''). Tuomet jislaikraštis vadinosi „''The„The Daily Universal Register''“Register“. [[1788]] m. sausio 1 d., po 940 leidimų, laikraštis buvo pervadintas į „''The„The Times''“Times“.
 
== Savininkai ==
* Astor šeima (1922–1966 m.)
* Roy Thomson (1966–1981 m.)
* „News International“UK“ („[[News CorporationCorp]]“ antrinė įmonė), vadovaujama Ruperto MurdochoMerdoko (1981–)
 
[[Kategorija:Dienraščiai]]
46 584

pakeitimai

Naršymo meniu