The Boston Globe

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search
The Boston Globe
The-Boston-Globe-Logo.svg
Tipas Dienraštis
Formatas Broadsheet

Savininkas Boston Globe Media Partners, LLC
Leidėjas John W. Henry
Redaktorius Brian McGrory
Įsteigta 1872 m.[1]
Adresas 135 Morrissey Boulevard Bostonas, Masačusetsas 02125, Jungtinės Valstijos
Kalbaanglų
Tiražas245 572 (darbo dienomis)
223 623 (šeštadieniais)
382 452 (sekmadieniais)
26 302 (el. versija)
(2013 m.)[2]
ISSNISSN 0743-1791

Tinklalapis: www.bostonglobe.com
„Boston Globe“ redakcija 2009 m. rugsėjį

„The Boston Globe“ – amerikiečių dienraštis, leidžiamas Bostone, Masačusetse.

Nuo 1966 m. laikraštis yra pelnęs 23 Pulicerio premijas, pagrindinis „The Boston Globe“ konkurentas – „Boston Herald“.[3]

Istorija[redaguoti | redaguoti vikitekstą]

Laikraštį 1872 m. įsteigė Charles H. Taylor.[1] Laikraštis priklausė privatiems savininkams iki 1973 m., kai buvo įsteigta akcinė bendrovė „Affiliated Publications“. Šią bendrovę 1993 m. įsigijo „The New York Times Company“. Po dvejų metų World Wide Web erdvėje buvo paleista internetinė laikraščio versija Boston.com.[4] Nuo laikraščio tinklalapio starto jis nuolat patekdavo tarp dešimties lankomiausių JAV naujienų svetainių,[5] 2009 m. laikraštis pelnė du regioninius „Emmy“ apdovanojimus už susuktus vaizdo reportažus.[6]

Vadovaujant redaktoriui Martin Baron, o vėliau Brian McGrory, „The Boston Globe“ nuo tarptautinių naujienų staiga pakrypo prie vietos regiono aktualijų.[7] Dienraščio reporteriai Michael Rezendes, Matt Carroll, Sacha Pfeiffer ir Walter Robinson bei redaktorius Ben Bradlee Jr. suvaidino svarbų vaidmenį atskleidžiant 2001–2003 m. vaikų seksualinio išnaudojimo Bostono Romos Katalikų Bažnyčioje ir kitose Masačusetso bažnyčiose skandalą. Už šį darbą dienraščio komandai buvo įteikta Pulicerio premija, viena iš keleto gautų už veiklą tiriamosios žurnalistikos srityje. Pagal šią istoriją 2015 m. buvo sukurtas filmas „Spotlight“, pavadintas dienraščio nuodugnių tyrimų skyriaus komandos vardu.

2013 m. laikraštį ir jo tinklalapį nupirko verslininkas John W. Henry, kuriam taip pat priklauso beisbolo komanda Bostono „Red Sox“ ir futbolo klubas „Liverpool F.C.“.

Savininkai[redaguoti | redaguoti vikitekstą]

Savininkas Aktyvumo metai Pastabos
Charles H. Taylor 1873–1921 „The Boston Globe“ steigėjas.
William O. Taylor 1921–1955
William Davis Taylor 1955–1977
William O. Taylor II 1978–1997
Benjamin B. Taylor 1997–1999 Paskutinis savininkas, kilęs iš Taylor šeimos.
Richard H. Gilman 1999–2006
P. Steven Ainsley 2006–2009
Christopher Mayer 2009–2014
John W. Henry 2014–dabar

Išnašos[redaguoti | redaguoti vikitekstą]

  1. 1,0 1,1 Louis M. Lyons. "How the Globe Began." Boston Globe, March 5, 1972
  2. Globe circulation continues climb
  3. Gavin, Robert. "Herald's circulation declines", The Boston Globe, November 8, 2005. Nuoroda tikrinta 2006-09-06.
  4. „Online Timeline, A capsule history of online news and information systems“. David Carlson. 
  5. Seward, Zachary M.. "Top 15 newspaper sites of 2008", 2009-02-17.
  6. Guilfoil, John M.. "Globe, Boston.com win first local Emmys", The Boston Globe, 2009-05-31.
  7. Starobin, Paul. "Martin Baron's Plan To Save The Washington Post: Invest In Metro Coverage", The New Republic, 2012-12-17. Nuoroda tikrinta 2012-12-17.

Nuorodos[redaguoti | redaguoti vikitekstą]