The Washington Post

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.
Peršokti į: navigaciją, paiešką
The Washington Post
The Logo of The Washington Post Newspaper.svg
Tipas Dienraštis
Formatas Broadsheet

Savininkas The Washington Post Company
Leidėjas Katharine Weymouth
Redaktorius Marcus Brauchli
Įsteigta 1877 m.
Adresas   1150 15th Street, N.W.
Vašingtonas, JAV
Tiražas 507 465 darbo dienomis
846 019 sekmadieniais
ISSN ISSN 0190-8286

Tinklalapis: www.washingtonpost.com

„The Washington Post“ – JAV dienraštis. Seniausias ir plačiausiai skaitomas laikraštis, leidžiamas Vašingtone nuo 1877 m. Kadangi laikraštis leidžiamas šalies sostinėje, jame apžvelgiamos nacionalinės politikos aktualijos. Laikraštis neretai yra kritikuojamas dėl to, kad didesnį dėmesį skiria respublikonų partijai. Taip pat spausdinamas ir Merilando bei Virdžinijos valstijose. Leidžiamas broadsheet formatu, nuotraukos spausdinamos tiek spalvotai, tiek nespalvotai.

Ankstyvajame XX a. 8-ajame dešimtmetyje du laikraščio reporteriai Bobas Vudvardas (Bob Woodward) ir Karlas Bernsteinas (Carl Bernstein) vadovavo JAV spaudos tyrimams, kurie vėliau tapo žinomi kaip Votergeito skandalas; laikraščio reportažai ženkliai prisidėjo prie prezidento Ričardo Niksono atsistatydinimo.

1969 m. liepos 21 d. numeris. Antraštė: „Erelis nusileido – du vyrai žengia Mėnulio paviršiumi.“

„The Washington Post“ yra pelnęs 47 Pulicerio premijas, įskaitant 6 laimėtas 2008 m. (antras visų laikų didžiausias suteiktų premijų vienam laikraščiui per vienerius metus skaičius[1]).

Istorija[taisyti | redaguoti kodą]

1996 m. buvo atidaryta internetinė laikraščio versija. 2013 m. Jeff Bezos, internetinės prekybos milžinės „Amazon.com“ įkūrėjas ir vadovas, už 250 mln. USD perėmė laikraščio „The Washington Post“ valdymą į savo rankas.[2]

Šaltiniai[taisyti | redaguoti kodą]

  1. Kurtz, Howard. "The Post Wins 6 Pulitzer Prizes", The Washington Post, 2008-04-08. Nuoroda tikrinta 2012-09-29.
  2. „Amazon.com“ įkūrėjas už 250 mln. USD perka „The Washington Post“