Shanghai Daily

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.
Jump to navigation Jump to search

„Shanghai Daily“ (kin. 上海 日报, pinyin: Shànghǎi Rìbào) – dienraštis anglų kalba, leidžiamas Šanchajuje, Kinijoje. Pirmasis leidimas išėjo 1999 m. spalio mėn. Laikraščio savininkas – „Shanghai United Media Group“. Tai vienintelis angliškas laikraštis, leidžiamas septynias dienas per savaitę žemyninėje Kinijoje.

Pagrindinę laikraščio skaitytojų auditoriją sudaro Šanchajuje gyvenantys emigrantai, atvykstantys užsieniečiai, daugiausia užsienio investuotojai ir turistai bei vietiniai darbuotojai, mokantys anglų kalbą. Laikraštį taip pat skaito daugelis Kinijos studentų, norėdami patobulinti savo anglų kalbą.

Laikraščio straipsniuose skaitytojams pateikiamos Šanchajaus naujienos ir aktualijos vyriausybės politikos, ekonomikos ir visuomenės bei kultūros, pramogų ir sporto temomis.

Nuorodos[redaguoti | redaguoti vikitekstą]